68
%
użytkowników opuszcza stronę z powodu źle zaprojektowanego User Experiance!

Czy masz pewność, że Twoja strona jest przyjazna dla użytkowników?

Dowiedz się, jak User Experience serwisów, sklepów, aplikacji oraz katalogów produktów wpływa na powodzenie biznesu.

88
%
konsumentów online nie powraca do serwisów, które okazały się mało użyteczne lub nieintuicyjne.

Więcej niż ładne

Estetyka strony, sklepu lub aplikacji to pierwsza cecha, na którą użytkownik zwraca uwagę.

Jest to jednak tylko jeden z elementów składających się na użyteczność i całościowe wrażenia użytkownika.

Intuicyjna nawigacja i obsługa narzędzi, szybkie zrozumienie zasad działania, ułatwienie użytkownikom zrealizowania ich celów, zdecydowanie zwiększają skuteczność biznesową serwisu.

Poznaj cele oraz potrzeby Twoich Klientów i stwórz z nami serwis, który będzie dla Ciebie pracował

79
%
użytkowników deklaruje, że szuka rozwiązania gdzie indziej, jeśli treść na stronie nie jest zoptymalizowana

Błędy UX

Często pozornie drobne niedociągnięcia mają ogromny wpływ na odbiór i użyteczność serwisu.

Podczas projektowania szczególnie dbamy o to, by nie powtarzać błędów pojawiających się na innych stronach.

Błędy użytecznościowe

Nawigacja uniemożliwiająca płynne poruszanie się po serwisie
Zbyt długi, nieintuicyjny proces kupna produktu / Źle zaprojektowany koszyk
Słaby dostęp do danych kontaktowych
Zbyt skomplikowane formularze zamówień / kontaktu

Błędy estetyczne

Natłok informacji i źle wyróżnione, niejasne komunikaty
Nieczytelne teksty, mało kontrastowa kolorystyka, zdjęcia niezwiązane z treściami

Co mówią o nas nasi Klienci?

Jak pracujemy nad projektem?

  • Krok 1

    Analiza biznesu i poznanie użytkowników

    + opcjonalna analiza starego serwisu
  • Krok 2

    Szkic wymagań i rozwiązań technicznych

  • Krok 3

    Prototypowanie

  • Krok 4

    Projekt graficzny

  • Krok 5

    Review projektu

  • Krok 6

    Front-end

  • Krok 7

    Testy

  • Krok 8

    Badania na grupie docelowej i optymalizacja użyteczności

Ciekawe? Chcesz wiedzieć więcej?

Cieszymy się! Z myślą o dociekliwych przygotowaliśmy jeszcze kilka materiałów. Zachęcamy do zapoznania się z całym pakietem.

Chętnie odpowiemy także na każde pytanie zadane drogą mailową i telefoniczną.

Zapraszamy do kontaktu!

Przewodnik po UXie

Dowiesz się z niego m.in. czym jest "mapa ciepła", jak rozpoznać i czym charakteryzuje się makieta. Opisaliśmy w nim szczegółowo nasz proces projektowy; narzędzia, z których korzystamy oraz zaprezentowaliśmy krótkie case stury.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Czytaj więcej